בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

פרסומות הסופרבול

בוב דילן רוצה שתקנו מכונית אמריקאית

בזמן שסיאטל הביסה את דנוור, התחוללו על המרקע רגעים מעניינים לא פחות. צפו באיחוד החלקי של סיינפלד, בחבובות גונבות טויוטה ובסקרלט ג'והנסון המצונזרת

6תגובות

פרסומות הסופרבול - משחק הגמר של ליגת הפוטבול האמריקאית - הן לא סתם תשדירי חסות. אלה פרסומות שמוקרנות באירוע הנצפה ביותר בארה"ב, לעיני קהל של למעלה מ-110 מיליון אנשים. כן, בערך שליש מאוכלוסיית ארצות הברית. לכן, לא פלא שזמן האוויר של פרסומות הסופרבול הוא היקר ביותר בעולם. בשנה שעברה עלו 30 שניות פרסום ארבעה מיליון דולר. מה ששמעתם.

עבור החברות הגדולות בעולם ומשרדי הפרסום מדובר בדובדבן שבקצפת, אותו הם לא מתכוונים לפספס. סלבס, כלבים, ילדים, בחורות, אפקטים מיוחדים, סלפסטיק, פטריוטיזם דביק - הם לא בוחלים בכלום כדי לקבל את תשומת לב הצופים, התקשורת והרשתות החברתיות. רגע אחרי הניצחון הגדול של סיאטל על דנוור, "ספורט הארץ" חוזר לפרסומות של סופרבול 2014.

כשג'רי וג'ורג' שוב נפגשו
הפרסומת המדוברת ביותר של הלילה היא למעשה קדימון לתוכנית הרשת הקצרה של ג'רי סיינפלד, Comedians in Cars Getting Coffee, המציגה את ג'רי וג'ורג' שוב יחד בדיינר, מדברים על עידוד, הג'איינטס ובעיקר על כלום. לפרק המלא


גאווה אמריקאית
"בדטרויט עשו מכוניות, והמכוניות עשו את אמריקה" - כשבוב דילן אומר את זה, אפשר לשכוח למספר רגעים את צריכת הדלק האינסופית ואת זיהום האוויר, ולקנות קרייזלר חדשה.


שיחת טלפון מהאייטיז
אלף, צ'אקי, ג'ייסון, האלק הוגאן ועוד גיבורים נשכחים משנות המשונים בוזזים את החנות של "רדיו שאק". הגיע הזמן להתקדם.


כל העולם צופה בך
חברת מצלמות הווידאו GoPro גייסה את צנחן האקסטרים פליקס באומגרטנרף לפרוסמת שלה, ותיעדה אותו צונח ארצה מגבולי הסטרטוספירה ברזולוציה חדה להפליא. ניתן לצפות גם בגרסה המלאה של הצניחה, שצולמה אך היא ב-GoPro.


מי יגיד לא לגור כלבים?
מותג הבירה באדווייזר אוהב להשתמש בחיות בפרסומות הסופרבול – בעיקר בסוסים. אז קחו את הסוסים ותוסיפו להם גור גולדן רטריבר חמוד, סיפור אהבה יוצא דופן, פסקול קיטשי ומה קיבלתם?


מי לא מפחד מדוב גריזלי?
ובצד השני של עולם החי, דוב גריזלי מטיל טרור ואימה על עיירה אמריקנית קטנה רק כדי לקנות יוגורט. למה? כי קשה היום למצוא מוצר עם רכיבים טבעיים בלבד, כמובן.


המשפחה המורחבת של צ'יריוס
מותג הקורנפלקס צ'יריוס יפרסם את המוצר לראשונה בסופרבול בפרסומת משפחתית, חמודה, מינימליסטית וקיטשית. אז למה יש הרבה אנשים שמתנגדים לה כל כך? כי מדובר במשפחה מעורבת בה הבעל שחור והאישה לבנה. כמה טיפשות יש בעולם.


מורפיאוס נוסע בקיה
לורנס פישבורן חוזר לדמותו של מורפיאוס מטרילוגיית "המטריקס" ובמקום כדור כחול וכדור אדום לקיאנו ריבס הוא מציע מפתחות של מכוניות לזוג אמריקאי תמים. אחר כך הוא גם מתחיל לשיר:


החבובות מעדיפות טויוטה
שחקן הפוטבול לשעבר והשחקן ההוליוודי כיום, טרי קרוס, נוסע בטויוטה החדשה שלו כשפתאום הוא רואה ואן תקוע בצד הדרך. יאדה, יאדה, יאדה, הוא מסיים את הפרסומת כשהוא מציץ מהסאן-רוף בלי חולצה ומדבר עם קרמיט:


והנבלים הבריטים בוחרים ביגואר
שמתם לב שחלק גדול מהדמויות הרעות בסרטים מגולמות על ידי שחקנים עם מבטא בריטי כבד? גם חברת רכבי הפאר הבריטית, יגואר, שמה לב לעניין ומנסה לגרום לזה לפעול למענה:


המצונזרת של סקרלט ג'והנסון וסודה-סטרים
החברה הישראלית הוותיקה שמייצרת מכשירי סודה מייצרת הרבה באזז, לאחר שיצאה - שוב - באופן ישיר כנגד שתיים מהמפרסמות הגדולות בסופרבול - קוקה קולה ופפסי. סודה-סטרים גייסה פרזנטורית נוצצת, סקרלט ג'והנסון, שמעידה בפרסומת כמה היא אוהבת את המוצר המבעבע וחותמת ב"מצטערת, קולה ופפסי". האימרה הזאת הובילה לפסילתה של הפרסומת. נדמה שראשי סודה-סטרים ידעו זאת מראש, וסתם נהנים מתשומת הלב. בכל מקרה, הנה היא בגרסה הלא מצונזרת:


הכלב המוזר של אאודי
כדי למכור מכוניות, החליטה אאודי ליצור כלב מוזר שהוא שילוב של דוברמן וצ'יוואווה, רק כדי ליצור את הפאנץ' ליין - "מעוצבת בלי פשרות":


האנדרדוג של קוקה קולה
שחקן לא מנוסה מקבל את הכדור וכולם צועקים לו לרוץ. נשמע מוכר? כן, זה קצת מזכיר את "פורסט גאמפ", אבל לקוקה קולה יש טוויסט:

 
צער גידול דנונה
זוכרים את "צער גידול בנות" (Full House)? מסתבר שגם האמריקאים עדיין לא שכחו את הסיטקום לכל המשפחה מהניינטיז. ג'ון סטיימוס, בוב סאגט ודייב קולייה - כוכבי הסדרה (אם מתעלמים מהאחיות אולסן) - התאחדו מחדש כדי למכור לכם יוגורט: 



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#