בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הישג לנהגים הישראלים בראלי יוון

הצוות הכולל את גל שחם ונמרוד אופיר סיים ראשון בקטגוריה T1 ובמקום השני הכללי. הצוות של שי שמעוני ודובי מילר סיים שמיני, דדי שפרונץ וגיא גוטליב הגיעו למקום ה-13

תגובות

הישג למתחרים הישראלים בראלי Offroad יוון. גל שחם ונמרוד (קיד) אופיר, צוות קוקה קולה זירו, סיימו את התחרות במקום הראשון בקטגוריה T1 ובמקום השני הכללי, בהפרש של 1:49 דקות מהמקום הראשון. צוות גתוס-כל גדר - הנהג שי שמעוני והנווט דובי מילר - סיים במקום השלישי בקטגוריה T1 ובמקום השמיני הכללי. צוות E.D.T, שכולל את הנהג דדי שפרונץ והנווט גיא גוטליב, התאושש מהתהפכות לתהום וסיים במקום ה-13 הכללי מתוך 22 משתתפים.

שמעוני היה ללא ספק הנהג המהיר ביותר באירוע, בו השתתפו מתחרים בעיקר מיוון ואיטליה. אלא שטעות ניווט ביום השני של המירוץ, עלתה לצוות גתוס-כל גדר בשעה שלמה של איחור, שמנעה כל סיכוי לניצחון.

צוות E.D.T החליק ביום השני של המירוץ לתהום בעומק של חמישה מטר. למרבה המזל, נבלם הרכב על-ידי עץ ונמנע אסון. החילוץ של הרכב היה מורכב ונמשך קרוב לחמש שעות. המיצובישי פאג'רו של E.D.T הועלתה על גרר ונשלחה לתיקון מזורז. למרות זאת, שפרונץ וגוטליב הפגינו רוח ספורטיבית יוצאת מן הכלל וכבר למחרת חזרו להתחרות במירוץ.

יואב קווה

הסיפור המלא של ראלי Offroad יוון במגזין הרכב של "הארץ" שיתפרסם בשבוע הבא



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#