ראלי בלקן: צוות ישראלי פרש, השני מתקרב לזכייה

בעוד גל שחם ונמרוד אופיר סבלו מחוסר מזל ונאלצו לפרוש מהתחרות, רז היימן והלל סגל הגדילו את יתרונם בפסגה כשנותרו עוד יומיים למירוץ

יואב קווה
וארנה
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
יואב קווה
וארנה

ארבעה מרכיבים חיוניים לניצחון במירוץ ראלי דוגמת ראלי בלקן: נהג, נווט, רכב ומזל. צוות קוקה קולה זירו, הנהג גל שחם והנווט נמרוד (קיד) אופיר, החמיצו הפעם את שני המרכיבים האחרונים. שלשום (רביעי) התעוררו בעיות במצמד של הזיבאר פרוטוטייפ שלהם והם נאלצו לדדות על לסוף קטע המירוץ כשהם סובלים מפער הולך וגדל בזמנים. ניסיון בהול להשיג אצל ספקי חלפים מקומיים מצמד מתאים לרכב, לא צלח. ניקוי של משאבת המצמד מבוץ פתר את הבעיה, אולם באופן זמני בלבד. אתמול (ביום השישי של המירוץ) שוב גמגם הרכב ואם לא די בכך - וכאן כנראה כבר נכנסה לפעולה אלילת המזל, או הביש מזל - אבן שהותזה מגלגל של אחד המתחרים סדקה לחלוטין את החלון בצד של הנהג. שחם ואופיר הבינו את הרמזים והחליטו לפרוש סופית מהמירוץ.

כך קורה שאחרי פרישת האופנוען דורון וינטר ופרישת צוות קוקה קולה זירו, נותר למעשה במירוץ רק צוות ישראלי אחד, צוות פוינטר 3M, של הנהג רז היימן והנווט הלל סגל. אלא שהצוות הזה מנהל בינתיים מירוץ מצויין שבו - טפו, טפו, בלי עין הרע - כל ארבעת המרכיבים שהוזכרו קודם מתקיימים ומתחברים היטב. 

את היום השישי של המירוץ (מתוך שמונה ימים) סגר צוות פוינטר 3M במקום הראשון. הוא כרגע מוביל בדירוג הכללי ב-43 דקות על פני צוות מספר 229, מגרמניה, במרצדס G קלאס ובשעתיים על פני הצוות שבמקום השלישי, צוות מספר 201, צוות בולגרי אף הוא במרצדס G קלאס. 

היום מחכה למתחרים קטע תחרותי אחד ארוך, 240 קילומטרים ומזג אוויר גשום. היום האחרון של המירוץ, מחר, יהיה קצר יחסית - 130 קילומטרים. האם היימן וסגל יזכו להניף את הגביע לצלילי התקווה? 

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ