בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

פרארי עדיין לא טובה מספיק, רוזברג והמילטון בהחלט כן

המירוץ הביתי של יצרנית המכוניות האיטלקית דווקא נראה מבטיח בתחילתו, עד שהנהגים של מרצדס התעוררו. הגרמני שוב סיים ראשון, הבריטי הסתפק במקום השני אחרי זינוק גרוע. פטל השלים את תמונת הפודיום

תגובות
רוזברג חוגג, המילטון מאוכזב
Max Rossi/רויטרס

העונה עוד רחוקה מסיום, אבל בפרארי כבר יודעים כיצד להגדיר אותה. "נכשלנו בעמידה ביעדים, אין לי ספק. אין טעם להמתיק את הדברים. המכונית לא במקום הנכון ואינני חושב שפיתחנו אותה", הודה נשיא הקבוצה, סרג'יו מרקיונה, לקראת הגראנד פרי האיטלקי. מה שראה במירוץ במונזה היום (ראשון) אמנם היה טוב יותר, אבל לא שינה את השורה התחתונה: חרף כל השינויים שעברה פרארי בהנהגתו בשנה האחרונה, זה עדיין לא טוב מספיק.

לזמן מה, המירוץ הביתי של פרארי דווקא נראה מבטיח. זינוק גרוע של לואיס המילטון דירדר אותו מהמקום הראשון לשישי, מאפשר לסבסטיאן פטל ולקימי רייקונן להתקדם למקומות 3-2, לשמחת הטיפוזי ביציעים. הבעיה שזה התגלה כשיא היום שלהם. ניקו רוזברג, שעבר להוביל, ברח במהירות לצמד המכוניות של פרארי, מחסל כל סיכוי לניצחון של פטל או רייקונן. כשגם המילטון עקף אותם, נותרה פרארי, כמעט כרגיל, עם הפירורים: פטל השלים את הפודיום עם המקום השלישי, רייקונן סיים רביעי.

עוד בזמן המירוץ, הודה המילטון במכשיר הקשר כי הזינוק האומלל היה באשמתו – ולא בפעם הראשונה העונה. את המחיר הוא משלם בדרוג הנהגים: בזכות ניצחונו, צמצם רוזברג את הפער מהבריטי לשתי נקודות בלבד, שבעה מירוצים לסיום העונה. "הכל הסתכם בזינוק", אמר הגרמני, כאילו מבקש לסובב את הסכין, "היה לי זינוק אדיר והכל התקדם משם".

אם היתה נחמה לפרארי, זה שהיא הצליחה להקדים את היריבה הקרובה שלה העונה: רד בול. דניאל ריקארדו הסתפק במקום החמישי, בעוד מקס ורסטאפן התאושש מזינוק גרוע כדי לסיים שביעי, במירוץ הרבה יותר שקט ופחות מעורר מחלוקת מהקודם.

"יש לי ביטחון שהקבוצה מסוגלת לשנות את גורלה", טוען מרקיונה, "למרבה הצער, לא נשאר זמן רב העונה. אני חושב שנעשה את המיטב בשארית 2016, והקרב יתחיל ב-2017 עם המירוץ הראשון". בדיבורים, פרארי תמיד היתה טובה. על המסלול, היא ממשיכה בינתיים לראות את הגב של מכוניות המרצדס.

צמרת הדרוג באיטליה:

1. ניקו רוזברג (מרצדס)

2. לואיס המילטון (מרצדס)

3. סבסטיאן פטל (פרארי)

4. קימי רייקונן (פרארי)

5. דניאל ריקארדו (רד בול)

6. ואלטרי בוטאס (וויליאמס)

7 מקס ורסטאפן (רד בול)

8. סרחיו פרס (פורס אינדיה)

9. פליפה מאסה (וויליאמס)

10. ניקו הולקנברג (פורס אינדיה)

צמרת דרוג הנהגים:

1. לואיס המילטון (מרצדס) 250 נקודות

2. ניקו רוזברג (מרצדס) 248 נקודות

3. דניאל ריקארדו (רד בול) 161 נקודות

4. סבסטיאן פטל (פרארי) 143 נקודות

5. קימי רייקונן (פרארי) 136 נקודות

6. מקס ורסטאפן (רד בול) 121 נקודות



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#