שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
עוזי דן
עוזי דן
עוזי דן
עוזי דן

בטלוויזיה אמרו שפסילת הגול של אליניב ברדה היתה לא מוצדקת, ואז חזרו בהם. מה אומרת החוקה - האם היה צריך לאשר את השער או לא?
ב.ד פתח תקוה, צ.נ, חולון

הטעות היחידה של מנשה משיח היתה שלא הוציא לאליניב ברדה כרטיס צהוב. החוקה מגדירה בפירוש מתי כדור נחשב בחזקת השוער, אז אסור לשחקן אחר לגעת בו או לנסות לגעת בו, וניסיון שכזה אמור לעלות בעונש. ובלשון החוקה: "שוער נחשב כשולט בכדור במקרים הבאים:
* בזמן שהכדור נמצא בין ידיו, או בין היד/יים שלו לכל משטח (למשל הקרקע, הרגל, הגוף עצמו).
* כשהוא מחזיק את הכדור ביד פתוחה או מושטת.
* כשהוא מקפיץ את הכדור על הקרקע או מעיף אותו לאוויר.

כאשר הכדור נחשב בשליטתו של השוער, שחקן יריב אינו רשאי לנסות לחטוף לו את הכדור". אין ויכוח, אם כך, שהכדור נחשב בחזקתו של פרדראג ראיקוביץ', שהקפיץ אותו על הקרקע.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ