עסקני הכדורגל חיים בסרט

26 מיליון דולר הושקעו בהפקת 
"United Passions", שמציג את תולדות פיפ"א מאז ועד היום. נשיא ההתאחדות ספ בלאטר התרגש, הצופים הרבה פחות

עוזי דן
עוזי דן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
עוזי דן
עוזי דן

קשה לומר שהכישלון המסתמן בקופות של הסרט העלילתי על אודות פיפ"א, שהוצג בפסטיבל קאן לפני המונדיאל בברזיל ויצא להקרנות מסחריות לפני כשבוע וחצי, מהווה הפתעה גדולה. לזכותו ייאמר שהפצתו היתה מוגבלת בשל חוסר התעניינות מצד אולמות הקולנוע. בצרפת, למשל, יצא הסרט ישירות ב־DVD. ברוסיה — על 144 מיליון תושביה — הוא הכניס 100 אלף דולר בשבוע הראשון, בפורטוגל 4,000 דולר, בסרביה 2,000 דולר ואילו בסלובניה, באוקראינה ובהונגריה הסכומים היו כמעט אפסיים.

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ