אלופת אירופה בלייקים

חצי מיליארד מהחברים בפייסבוק הם אוהדי כדורגל, ומנצ'סטר יונייטד שומרת על קשר עם 100 מיליון אוהדים דרך הרשתות החברתיות. מגרש? המשחק האמיתי משוחק על המסך הקטן

עוזי דן
עוזי דן
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
עוזי דן
עוזי דן

נתונים שפירסמה השבוע פייסבוק חשפו כי הנושא המדובר ביותר ברשת החברתית במהלך שנת 2014 היה גביע העולם. לפני האבולה, לפני מלחמות וסכסוכים, בחירות ואתגר הקרח, ידוענים ושטויות אחרות. גם אולימפיאדת החורף היתה בעשירייה הפותחת. זה לא מפתיע; ספורט הוא נושא פופולרי ביותר ברשתות החברתיות. נתונים אחרים שפורסמו לאחרונה מצביעים על כך שיותר ויותר אוהדים עוקבים בשלל הרשתות החברתיות לא רק אחרי שחקנים, אלא גם אחרי קבוצות ומועדונים. מדובר במספרים מרשימים מאוד, שמהווים אפיק התקשרות חדש - ואולי אפילו עיקרי - בין האוהדים לקבוצותיהם.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ