דווקא בארצות הברית מתקשים למנף את הצלחת נבחרת כדורגל הנשים לכסף

למרות ששחקניות הנבחרת, שזכתה הקיץ במונדיאל, הפכו לסופרסטאריות ובמשחק הגמר נרשם נתון היסטורי של 26 מיליון צופים, ליגת הנשים לא מצליחה לתרגם את הפופולריות לדולרים

האוורד מגדאל, גרדיאן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
האוורד מגדאל, גרדיאן

בחודשים שאחרי זכייתן בגביע העולם, שחקניות נבחרת הנשים של ארצות הברית היו בכל מקום. קרלי לויד הספיקה לפרסם חברת כרטיסי אשראי, חברת מכוניות וחברת השקעות. בשבוע שעבר, לא פחות משבע שחקניות הנבחרת עמדו על מרפסת באולם הנשפים בצ'לסי כדי לחגוג את הצטרפותן למשחק הווידאו "פיפ"א 2016".

כוכבים מה-MLS נכחו גם הם בהשקת המשחק, אבל מי שמשכו את מרב תשומת הלב היו אבי וומבאך, סידני לרו וחברותיהן לקבוצה. "אני חושבת שגילינו במהלך הקיץ שאם התקשורת שמה אותנו ב-USA טודיי, בניו יורק טיימס, בפוקס וב-ESPN, התקשורת מניעה את יחסי הציבור ואת המודעות למה שאנחנו עושות", אומרת וומבאך, "ברור שגם ה-NWSL (ליגת כדורגל הנשים בארה"ב) מהווה דרך עבורנו להגיע לאוהדים, אבל הנבחרת הלאומית תמיד היתה זו ששמה אותנו במרכז".

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ