בליוורפול הצליחו למתג מחדש קבוצת כדורגל ולהישאר בחיים

שינוי הסמלים והלוגו של קבוצות עלול לגרום למחאת אוהדים בגלל הערך הרגשי והנוסטלגי. אך בעוד שאצל אוורטון ואסטון וילה התהליך כשל, בליוורפול המיתוג מחדש עבר בהצלחה

ג'ק וויליאמס, ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
ג'ק וויליאמס, ניו יורק טיימס

ליוורפול חשפה בשבוע שעבר חולצה וסמל חדש למועדון אשר ייכנסו לשימוש בעונה הבאה ויציינו 125 להקמת אחד ממועדוני הפאר של הכדורגל האנגלי. העיצובים החדשים מזכירים מאוד את אלה הקיימים, וזכו, על פי רוב, לביקורת טובה מצד האוהדים. זהו סימן טוב עבור ליוורפול, מפני שבכדורגל, שינוי או אפילו הצעה לשינוי סממנים וסמלים עתירי מורשת עלולים להיות משימה מסוכנת. שינוי אייקונים אהובים, סמלים שמוטבעים על חולצות או ספלי קפה - מקשטים את קירות העיר ואפילו מוטבעים ככתובות קעקע על גופם של אוהדים - הוא עניין נפיץ שכמעט באופן ודאי יעורר חיכוך עם האוהדים ו-ויכוחים בלתי פוסקים ברשתות החברתיות.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ