אנדרו קה
ניו יורק טיימס
אנדרו קה
ניו יורק טיימס

איליה פנקוב לא נרתע מהמודעה שהופיעה בטלפון הנייד שלו. הוא גם לא היסס להגיב לה ולא היה בו צל של ספק שהוא ראוי לפרס שהציעה. למעשה, הרגע היחיד בו חש חוסר ודאות היה כשנודע לו כי הוא אכן זה שזכה. "חשבתי לעצמי 'וואו, זה אמיתי' ומיד אחר כך, 'מה? אני עומד לעשות את הקעקוע הזה?'".

פנקוב זכה בתחרות שיווקית של מועדון הכדורגל הרטה ברלין מהבונדסליגה. הפרס יוצא הדופן: קעקוע שבין היתר מוטבע בו ברקוד הניתן לסריקה ומשמש בעצם כמנוי לכל החיים למשחקי הבית של הקבוצה. פנקוב, בן 31 העובד בחברת מרצדס-בנץ, נדלק מיד על ההצעה ובתוך זמן קצר שלח למועדון סרטון בן שתי דקות בו הציג אוסף הכולל 30 חולצות של הקבוצה, תמונות שצילם במשחקי החוץ ועדויות נוספות לאהדתו הבלתי מתפשרת. הוא הסביר כי הרטה היא "אהבת חייו" והדגיש כי יהיה זה הקעקוע הראשון שלו.

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ