שישה מיליון איש צפו בקאמבק של הכדורגל. רבים מהם תיעבו כל רגע

הכדורגל לא באמת חזר לבונדסליגה בסוף השבוע שעבר. מבחינת 62% מהאוהדים המקומיים, גרמניה היתה צריכה להכריז על סיום העונה בשם אובדן הקסם הספורטיבי, אבל גם הם יודעים שיש דבר אחד שעשוי להיות חשוב יותר מהם: כסף

לוגו ניו יורק טיימס
ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
לוגו ניו יורק טיימס
ניו יורק טיימס

ברגע שיוצאים מהתחנה המרכזית בדורטמונד מבחינים מיד בשחור ובצהוב. חנות המועדון של בורוסיה דורטמונד ששוכנת מעבר לכיכר, לובשת בגאווה את הצבעים הבוהקים של הקבוצה. במרכז העיר, הפרצופים המחייכים של שחקני דורטמונד מופיעים על פני רוב שלטי הפרסומות. בפרברים, דגלים וכרזות של הקבוצה נתלים על עמודי תאורה לאורך כל השנה. יש אנשים שלובשים צעיפים, יש אנשים שחובשים כובעים, יש אנשים שלובשים חולצות משחק. בין אם זה יום של משחק או לא, העיר כולה עטופה בשחור וצהוב.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ