רישום ורכישה
מה מקבלים המנויים הדיגיטליים של הארץ?

מינוי למהדורות הדיגיטליות של הארץ בעברית מעניק לך גישה חופשית לכל התכנים היחודיים, הכתבות, הטורים והפרשנויות הארץ באתר בעברית, בסמארטפון ובאייפד, גישה מלאה לארכיון הדיגיטלי ועוד.

כיצד נרשמים לאתר?

על מנת להירשם לאתר יש להיכנס לדף הבית של אתר הארץ וללחוץ על כפתור 'התחברות' המופיע בתוך השורה הכחולה הממוקמת בחלקו העליון של המסך. שם יש להכניס פרטים אישיים ולהמשיך את תהליך הרישום על פי ההנחיות באתר, הכוללות אישור כתובת הדוא"ל באמצעות מייל. לעמוד הרישום לחצו כאן.

מה מקבלים גולשים שנרשמו לאתר?

גולשים שנרשמו לאתר ולא רכשו מינוי מקבלים גישה ל-6 כתבות בחודש קלנדרי. לאחר ניצול הגישה לכתבות אלה, גולשים רשומים שיבחרו לא לרכוש מינוי לא יוכלו לקרוא כתבות נוספות באותו חודש.

כמה עולה מינוי דיגיטלי?

לרשימה המעודכנת של כל המסלולים הקיימים - לחצו כאן.

האם קיימת הנחה לסטודנטים?

סטודנטים וחיילים מוזמנים לרכוש מינוי דיגיטלי במחיר מיוחד. ההטבה תקפה בהצגת תעודת סטודנט ו/או תעודת חוגר בתוקף.

באיזה אמצעי תשלום אפשר לשלם עבור המינוי הדיגיטלי?

התשלום מתבצע בהוראת קבע מתחדשת באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות תשלום ב PayPal -

האם אפשר להירשם למהדורות הדיגיטליות לתקופת ניסיון?

במסלול שנתי משלמים עבור המינוי בחודש הראשון 4.90₪ בלבד. המינוי הוא מתמשך, ויתר התשלומים לאחר מכן נגבים על בסיס שנתי, על פי מחיר המחירון. בכל מקרה ניתן להודיע על הפסקת המינוי בכל עת באופן עצמאי דרך האתר.

האם אפשר לקרוא כתבות באתר הארץ ללא תשלום, כדי לראות אם אני רוצה להירשם למינוי?

כן. משתמשים רשומים נהנים מקריאת 6 כתבות בחודש ללא תשלום. תחילה נרשמים לאתר דרך כפתור 'התחברות' המופיע בחלקו העליון של עמוד הבית, שם יש להכניס פרטים אישיים ולהמשיך את תהליך הרישום על פי ההנחיות באתר, הכוללות אישור כתובת הדוא"ל באמצעות מייל. רק לאחר שמסתיים תהליך האימות, ניתן להתחיל לקרוא. מומלץ לעשות מינוי לאתר, כדי ליהנות מכל תכני הארץ ללא הגבלה.

נרשמתי לאתר הארץ. כיצד ניתן להתחיל לגלוש?

כדי להתחבר לאתר, יש ללחוץ על הקישור 'כניסה' המופיע בחלקו העליון של עמוד הבית, ולהכניס את פרטי ההתחברות.

איך רוכשים מינוי לאתר?

על מנת לרכוש מינוי לאתר יש ללחוץ על הקישור המצורף (לחצו כאן), שם יש לבחור במסלול המבוקש, להכניס פרטים אישיים ולהמשיך את תהליך הרכישה על פי ההנחיות באתר.

עדכון פרטי משתמש
נרשמתי לאתר הארץ, אבל שכחתי את הסיסמה. כיצד ניתן לשחזר אותה?

כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאזור האישי דרך הקישור המצורף, שם, תחת לשונית 'הפרופיל שלי' מופיע קישור לשחזור הסיסמה. לאחר השחזור, ניתן לשוב על התהליך על מנת לייצר סיסמה מותאמת אישית. לחצו כאן למעבר לאזור האישי

האם ניתן לשנות את כתובת הדואר המשמשת להתחברות לאתר?

כן. נכנסים לאזור האישי על ידי לחיצה על הקישור המצורף, שם, תחת לשונית 'הפרופיל שלי' ניתן לעדכן את כתובת הדוא"ל. לחצו כאן למעבר לאזור האישי

היכן ניתן לשנות את הפרטים האישיים שלי המופיעים באתר?

כדי לשנות את הפרטים האישים, יש להיכנס לאזור האישי על ידי לחיצה על הקישור המצורף, שם, תחת לשונית 'הפרופיל שלי' ניתן לשנות את הפרטים האישיים. לחצו כאן למעבר לאזור האישי

כיצד אוכל לייצר לעצמי סיסמה ייחודית לאתר?

על מנת לייצר סיסמה מותאמת אישית יש להיכנס לאזור האישי דרך הקישור המצורף, שם, תחת לשונית 'הפרופיל שלי' מופיע הקישור 'לשינוי הסיסמא לחצו כאן'.
לחצו כאן למעבר לאזור האישי

ברצוני לעדכן אמצעי תשלום, האם ניתן לעשות זאת דרך האתר?

כן. על מנת לשנות או לעדכן פרטי אשראי לחצו כאן

חיובים וחשבוניות
האם אקבל חשבונית לאחר רכישת המינוי, ואם כן אז מתי?

כן. בתוך 8 ימי עסקים מרגע רכישת המינוי תישלח חשבונית לתיבת הדואר האלקטרוני שלך.

רכשתי מינוי דרך האתר, כיצד ניתן לבטלו?

את ביטול המינוי ניתן לבצע דרך לשונית 'הפרופיל שלי' המופיעה באזור האישי. בתחתית המסך יש ללחוץ על הקישור 'הפסקת מינוי לפני התשלום הבא'. אפשרות נוספת, הזמינה לבעלי מינוי שנתי, היא 'להפסקה מיידית וקבלת החזר'. בלחיצה על קישור זה ייפתח טופס פנייה למחלקת שירות הלקוחות. יש למלא את הטופס והבקשה תועבר לנציג להמשך טיפול.
לחצו כאן למעבר לאזור האישי.

האם באפשרותי להקפיא את המינוי הדיגיטלי שלי?

המינוי הדיגיטלי מאפשר גישה לכל התכנים של הארץ באתר, בסמארטפון ובאייפד, ולכן לא ניתן להקפיאו בגלל אי-שימוש.

רכשתי מינוי דיגיטלי, אך לא עשיתי בו שימוש. האם אוכל לקבל החזר?

המינוי הדיגיטלי מאפשר גישה לכל התכנים של הארץ באתר, בסמארטפון ובאייפד ולכן לא ניתן להקפיאו או לקבל החזר בגין אי-שימוש, אך ניתן לבטלו בכל עת.

רכשתי מינוי דיגיטלי. מתי אקבל גישה לכל התכנים הדיגיטליים?

לאחר התשלום מתאפשרת גישה מיידית לכל התכנים של הארץ באתר, בסמארטפון ובאייפד.

כיצד ניתן לבטל מינוי דיגיטלי שנרכש דרך Apple?

על מנת לבטל מינוי שנרכש דרךApple יש לפנות אליהם ישירות, שכן פרטי התשלום שמורים אצלם. ניתן לגשת לחשבון דרך תפריט ההגדרות באפליקציית הארץ ובחירה ב"ניהול חשבון iTunes".

לביטול החידוש האוטומטי של המינוי דרך Apple (לחצו כאן)
על מנת לפנות לנציגי התמיכה של Apple (לחצו כאן)

כיצד ניתן לבטל מינוי דיגיטלי שנרכש דרך גוגל Play Store?

ביטול מינוי שנרכש דרך גוגל יש לבצע ישירות מולם, שכן פרטי התשלום שמורים אצלם. ניתן לגשת לחשבון דרך תפריט ההגדרות באפליקציית הארץ ובחירה ב'ניהול חשבון Play Store'.
לניהול וביטול תשלומים בחשבונכם בגוגל דרך דפדפן לחצו כאן.
לעזרה והדרכה נוספת לחצו כאן.

תוכן
כיצד ניתן לאתר כתבות שהתפרסמו באתר?

כדי לחפש בארכיון הדיגיטלי יש להקליד את נושא הכתבה או את כותרת הכתבה בשדה החיפוש בצדו השמאלי העליון של האתר וללחוץ 'חפש'. אם הכתבה לא מופיעה, ניתן להרחיב את החיפוש באמצעות לחיצה על 'חיפוש מתקדם'.

כיצד ניתן לאתר כתבות שהתפרסמו דרך האפליקציה?

כדי לחפש כתבה בארכיון הדיגיטלי דרך האפליקציה יש להקליד את נושא הכתבה או את כותרת הכתבה בניווט החיפוש בצד ימין בחלק העליון של האפליקציה וללחוץ על אייקון חיפוש זכוכית מגדלת.

הגבתי על כתבה, למה התגובה שלי לא מופיעה?

עורכי האתר שלנו עוברים על אלפי תגובות בכל יום על מנת לוודא שלא מופיע בהם תוכן פוגעני, מה שלעיתים עלול לעכב את הופעת התגובה. המנויים שלנו נהנים מהזכות לפרסם טוקבקים שיופיעו מיידית באתר.

כיצד אוכל להירשם לניוזלטר שלכם?

על מנת להירשם לשירות הניוזלטרים שלנו לחצו כאן והירשמו לאחד מהניוזלטרים: בחירת העורך, הכתבות הטובות של סוף השבוע, דעות, עשר הידיעות הפופולריות, המלצות קריאה, תרבות, מתכונים, טלוויזיה ועוד.

האם ניתן לשמור כתבות?

כן. יש ללחוץ על כפתור 'שמור' המופיע בתוך כל דף כתבה. הכתבה תישמר באזור אישי באתר, 'הארץ שלי' בו תוכלו ליהנות גם מהמלצות קריאה והתראות על כתבות במייל.

לכניסה לאזור האישי הארץ שלי לחצו כאן

היכן ניתן לקבל פרטים על מינוי למהדורה המודפסת של הארץ?

לקבלת פרטים אודות המסלולים השונים לחצו כאן

יש לי מידע חדשותי שעשוי לעניין אתכם. כיצד ניתן להעבירו למערכת?

לקבלת פרטים אודות המסלולים השונים לחצו כאן

כיצד ניתן לשתף כתבה ברשתות החברתיות או בדוא"ל?

בראש כל כתבה מצד ימין, מופיעים לחצני שיתוף לרשתות החברתיות ולדואר האלקטרוני. בגלישה באפליקציה ניתן לשתף באמצעות לחצני השיתוף בתחתית המסך או באמצעות כפתור השיתוף שמופיע בצד ימין למעלה.

מדוע מערכת הארץ החליטה לגבות תשלום עבור תכניה?

אנחנו מעסיקים מאות כתבים, עורכים וצלמים כדי להפיק מדי יום את התוכן האיכותי בישראל.
כדי שנוכל להמשיך ולעשות זאת, אנחנו מבקשים מהקוראים לרכוש מינוי, שעולה בחודש כמו כרטיס בודד לקולנוע.

חלק מהתכנים פתוחים בפייסבוק או במקומות אחרים, אבל מי שרוצה לקרוא את כל תכני הארץ צריך לרכוש מינוי.

איך מבטלים קבלת התראות מאפליקציית הארץ בטלפון הנייד?

ההתראות המתפרצות נועדו לסייע לכם, קוראי הארץ, לקבל עדכונים בזמן אמת על חדשות מתפרצות ועל האירועים החשובים ביותר שעל סדר היום.

כדי לבטל את ההתראות דרך אפליקציית הארץ: פותחים את אפליקציית הארץ, נכנסים ל'הגדרות' (בתחתית התפריט הנפתח) ובמסך זה, מבטלים את סימון 'קבלת התראות'.

איך מבטלים את קבלת ההתראות בדפדפן כרום?

ניתן לנהל את ההתראות באמצעות הגדרות הדפדפן, או לפנות לתוכן בתוך הדפדפן - chrome://settings/content/notifications

תקלות טכניות
ניסיתי לרכוש מינוי, אך קיבלתי הודעה כי כתובת הדוא"ל שלי כבר רשומה במערכת. מה עלי לעשות?

הודעה זו מציינת כי ככל הנראה נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ באמצעות כתובת זו. על מנת להמשיך ולרכוש מינוי, עליכם להתחבר לאתר באמצעות כתובת דוא"ל זו ולהמשיך לרכישת המינוי דרך הלינק המצורף.

לרכישת מינוי לחצו כאן
אם אינכם זוכרים את הסיסמה שעמה נרשמתם בעבר לאתר, בצעו פעולת שחזור סיסמה.

באיזה דפדפן מומלץ לגלוש באתר?

האתר מותאם לדפדפנים כרום ופיירפוקס. אנא בדקו שאתם משתמשים בגרסאות מעודכנות של דפדפנים אלה. רוב הפונקציות פעילות גם בדפדפנים אדג' ואינטרנט אקספלורר 11. שימו לב, שגרסאות ישנות יותר של האקספלורר אינן נתמכות עוד על ידי מיקרוסופט.

נתקלתי בבעיות בגלישה באתר. מה עליי לעשות?

ראשית יש לבדוק אם מדובר בתקלה שחוזרת על עצמה גם במחשבים או במכשירים נוספים פרט למכשיר שממנו מתבצעת הגלישה. אם מדובר בבעיה נקודתית, מומלץ למחוק קבצים זמניים וקבצי cookie מהדפדפן ואף לנקות היסטוריית גלישה.

אם התקלה חוזרת על עצמה ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו, ואנו נשמח לעמוד לשירותכם. לפנייה לשירות הלקוחות לחצו כאן

ניסיתי לשחזר את הסיסמה שלי כמה פעמים, אך לא קיבלתי סיסמה ואין באפשרותי להירשם לאתר. מה עליי לעשות?

יש לנסות ולאתר את הודעת שחזור הסיסמה בתיבת דואר הזבל/ספאם. במידה וההודעה אכן לא התקבלה, ניתן לפנות לצוות התמיכה הטכנית שלנו בצירוף כתובת הדוא"ל שאיתה נרשמת לאתר והסיסמה הרצויה.
לפנייה לצוות התמיכה לחצו כאן

אני מתקשה לרכוש מינוי, מה עליי לעשות?

ראשית מומלץ למחוק קבצים זמניים וקבצי cookie מהדפדפן ואף לנקות היסטוריית גלישה ולנסות שנית. אם רכישת המינוי נכשלת, מומלץ לנסות לבצע את הרכישה ממחשב או דפדפן אחר. אם הבעיה נמשכת, מומלץ לנסות ולעשות שימוש בכרטיס אשראי אחר.

יש ברשותי מינוי, אך איני רואה את התוכן המלא של הכתבות. מה עליי לעשות?

ראשית מומלץ למחוק קבצים זמניים וקבצי cookie מהדפדפן ואף לנקות היסטוריית גלישה ולנסות שנית. אם הבעיה נמשכת, מומלץ לנסות לגלוש מדפדפן אחר. במידה והבעיה אינה נפתרת, צוות התמיכה הטכנית שלנו ישמח לעמוד לרשותך.
לפנייה לצוות התמיכה לחצו כאן

רישום וגישה למינוי העיתון המודפס
יש לי מינוי למהדורת הדפוס בעברית. האם עליי לרכוש מינוי גם למהדורות הדיגיטליות?

מנויי העיתון זכאים לגישה חופשית מלאה למהדורות הדיגיטליות בעברית או להנחה בעת רכישת המינוי הדיגיטלי. על מנת לבדוק את תנאי זכאותך, ולעקוב אחר ההנחיות. יש ללחוץ על בדיקה בתחתית העמוד הבא ולעקוב אחרי ההנחיות.
לבדיקת זכאות לחצו כאן

אם אעשה מינוי למהדורת הדפוס האם אקבל גישה מלאה לכל המהדורות הדיגיטליות?

מנויי מהדורת הדפוס בעברית זכאים לגישה מלאה לכל המהדורות הדיגיטליות של הארץ בעברית - באתר, בסמארטפון ובאייפד.