מה מקבלים המנויים הדיגיטליים של הארץ?

מנוי למהדורות הדיגיטליות של הארץ בעברית מעניק לך גישה חופשית לכל תכני הארץ באתר בעברית, בסמרטפונים ובאייפד, קבלת ניוזלטרים נושאיים יומיים או שבועיים, גישה מלאה לארכיון הדיגיטלי ועוד

כיצד נרשמים לאתר?

על מנת להירשם לאתר יש להיכנס לדף הבית של אתר הארץ וללחוץ על כפתור הרשמה המופיע בתוך השורה הכחולה הממוקמת בחלקו העליון של המסך. שם יש לבחור במסלול המבוקש, להכניס פרטים אישיים ולהמשיך את תהליך הרישום על פי ההנחיות באתר. לעמוד הרישום לחצו כאן

מה מקבלים גולשים שנרשמו לאתר?

גולשים שנרשמו לאתר ולא רכשו מנוי מקבלים גישה ל-6 כתבות פרימיום בחודש קלנדרי נוסף על הכתבות הרגילות. לאחר קריאת 6 כתבות, הגולשים הרשומים שיבחרו לא לרכוש מנוי, יקבלו גישה רק לכתבות "פתוחות"

כמה עולה מנוי דיגיטלי?

הרשימה המעודכנת של כל המסלולים מופיעה בקישור הבא: http://www.haaretz.co.il/promotions-page

האם קיימת הנחה לסטודנטים?

סטודנטים וחיילים מוזמנים לקנות מנוי דיגיטלי ב-4.90 שקלים בחודש הראשון ולפנות לאחר הקנייה לשירות הלקוחות שלנו לקבלת 30% הנחה בהצגת תעודת סטודנט ו/או תעודת חוגר.

באיזה אמצעי תשלום אפשר לשלם עבור המנוי הדיגיטלי?

התשלום מתבצע בהוראת קבע מתחדשת באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות תשלום ב PayPal .

האם אפשר להירשם למהדורות הדיגיטליות לתקופת ניסיון?

במסלול שנתי משלמים עבור המינוי בחודש הראשון 4.90 ₪ בלבד. המינוי הוא מתמשך, ויתר התשלומים לאחר מכן נגבים על בסיס שנתי, על פי מחיר המחירון. בכל מקרה ניתן להודיע על הפסקת המינוי בכל עת באופן עצמאי דרך האתר.

האם אפשר לקרוא כתבות באתר הארץ ללא תשלום, כדי לראות אם אני רוצה להירשם למנוי?

כן. משתמשים רשומים נהנים מקריאת 6 כתבות בחודש ללא תשלום. על מנת להירשם לאתר, יש ללחוץ על כפתור "הרשמה" המופיע בחלקו העליון של עמוד הבית של הארץ. מומלץ לעשות מנוי לאתר, כדי ליהנות מכל תכני הארץ ללא הגבלה.

נרשמתי לאתר הארץ, כיצד ניתן להתחיל לגלוש?

כדי להתחבר לאתר, יש ללחוץ על הקישור 'כניסה' המופיע בחלקו העליון של עמוד הבית, ולהכניס את פרטי ההתחברות.

איך רוכשים מנוי לאתר?

על מנת לרכוש מנוי לאתר יש ללחוץ על הקישור המצורף (לחצו כאן), שם יש לבחור במסלול המבוקש, להכניס פרטים אישיים ולהמשיך את תהליך הרכישה על פי ההנחיות באתר.

נרשמתי לאתר הארץ, אבל שכחתי את הסיסמה. כיצד ניתן לשחזר אותה?

כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאזור האישי דרך הקישור המצורף, שם, תחת לשונית "הפרופיל שלי" מופיע קישור לשחזור הסיסמה. לאחר השחזור, ניתן לשוב על התהליך על מנת לייצר סיסמה מותאמת אישית. לחצו כאן למעבר לאזור האישי

האם ניתן לשנות את כתובת הדואר המשמשת להתחברות לאתר?

בשלב זה לא ניתן לשנות שדה זה דרך האתר. על מנת לעשות כן, יש לפנות לשירות הלקוחות ואנו נשמח לטפל בפנייתך. לפנייה לשירות הלקוחות לחצו כאן

היכן ניתן לשנות את הפרטים האישיים שלי המופיעים באתר?

כדי לשנות את הפרטים האישים, יש להיכנס לאזור האישי על ידי לחיצה על הקישור המצורף, שם, תחת לשונית "הפרופיל שלי" ניתן לשנות את הפרטים האישיים.
לחצו כאן למעבר לאזור האישי

כיצד אוכל לייצר לעצמי סיסמה ייחודית לאתר?

על מנת לייצר סיסמה מותאמת אישית יש להיכנס לאזור האישי דרך הקישור המצורף, שם, תחת לשונית "הפרופיל שלי" מופיע הקישור "לשינוי הסיסמא לחצו כאן".
לחצו כאן למעבר לאזור האישי

ברצוני לעדכן אמצעי תשלום, האם ניתן לעשות זאת דרך האתר?

בשלב זה לא ניתן לעדכן את אמצעי התשלום דרך הדף האישי באתר. על מנת לעשות כן, יש לפנות לשירות הלקוחות ואנו נשמח לטפל בפנייתך.
לפנייה לשירות הלקוחות לחצו כאן

האם אקבל חשבונית לאחר רכישת המנוי, ואם כן אז מתי?

כן. בתוך 8 ימי עסקים מרגע רכישת המנוי תשלח חשבונית לתיבת הדואר האלקטרוני שלך.

רכשתי מנוי דרך האתר, כיצד ניתן לבטלו?

את ביטול המינוי ניתן לבצע דרך לשונית "הפרופיל שלי" המופיעה באזור האישי. בתחתית המסך יש ללחוץ על הקישור "הפסקת מינוי לפני התשלום הבא". אפשרות נוספת, הזמינה לבעלי מינוי שנתי, היא "להפסקה מיידית וקבלת החזר". בלחיצה על קישור זה ייפתח טופס פנייה למחלקת שירות הלקוחות. יש למלא את הטופס והבקשה תועבר לטיפול נציג.
לחצו כאן למעבר לאזור האישי.

האם באפשרותי להקפיא את המנוי הדיגיטלי שלי?

המנוי הדיגיטלי מאפשר גישה לכל התכנים של הארץ באתר, בסמרטפון ובאייפד ולכן לא ניתן להקפיאו בגלל אי-שימוש

רכשתי מנוי דיגיטלי, אך לא עשיתי בו שימוש. האם אוכל לקבל החזר?

המנוי הדיגיטלי מאפשר גישה לכל התכנים של הארץ באתר, בסמרטפון ובאייפד ולכן לא ניתן להקפיאו בגלל אי-שימוש, אך ניתן לבטלו בכל עת

רכשתי מנוי דיגיטלי. מתי אקבל גישה לכל התכנים הדיגיטליים?

לאחר התשלום מתאפשרת גישה מיידית לכל התכנים של הארץ באתר, בסמרטפונים ובאייפד.

כיצד ניתן לבטל מנוי דיגיטלי שנרכש דרך Apple?

על מנת לבטל מנוי שנרכש דרך Apple, יש לפנות אליהם ישירות, שכן פרטי התשלום שמורים אצלם. לביטול החידוש האוטומטי של המנוי דרך Apple (לחצו כאן)
על מנת לפנות לנציגי התמיכה של Apple (לחצו כאן)

מה מסמל 'המפתח' המופיע ליד חלק מהכתבות?

מאמר שליד הכותרת שלו מופיע מפתח הוא מאמר הפתוח לקריאה למשתמשים משלמים או רשומים בלבד.

כיצד ניתן לאתר כתבות שהתפרסמו באתר?

כדי לחפש בארכיון הדיגיטלי יש להקליד את נושא הכתבה או את כותרת הכתבה בשדה החיפוש בצדו השמאלי העליון של האתר וללחוץ "חפש". אם הכתבה לא מופיעה, ניתן להרחיב את החיפוש באמצעות לחיצה על "חיפוש מתקדם".

הגבתי על כתבה, למה התגובה שלי לא מופיעה?

עורכי האתר שלנו עוברים על אלפי תגובות בכל יום על מנת לוודא שלא מופיע בהם תוכן פוגעני, מה שלעיתים עלול לעכב את הופעת התגובה.

כיצד אוכל להירשם לניוזלטר שלכם?

על מנת להירשם לשירות הניוזלטרים שלנו לחצו כאן

היכן ניתן לקבל פרטים על מנוי למהדורה המודפסת של הארץ?

לקבלת פרטים אודות המסלולים השונים לחצו כאן

יש לי מידע חדשותי שעשוי לעניין אתכם. כיצד ניתן להעבירו למערכת?

מערכת החדשות של הארץ מפעילה מייל אדום מיוחד, שאליו ניתן לשלוח מידע חדשותי, תמונות או כל דבר שעשוי לעניי אותנו. לשליחת חומרים לחצו כאן

כיצד ניתן לשתף כתבה ברשתות החברתיות או בדוא"ל?

בראש כל כתבה מצד שמאל, מופיעים לחצני שיתוף לרשתות החברתיות ולדואר האלקטרוני

מדוע מערכת הארץ החליטה לגבות תשלום עבור תכניה?

על מנת להמשיך ולייצר תוכן איכותי פרי עטם של מיטב הכותבים, הפרשנים והעורכים, החליטה המערכת לעבור למודל פרימיום בעלות סמלית, ביחס לספקי תוכן אחרים בעולם.

איך מבטלים את קבלת ההתראות בטלפון הנייד?

ההתראות המתפרצות נועדו לסייע לכם, קוראי הארץ, לקבל עדכונים בזמן אמת על חדשות מתפרצות ועל האירועים החשובים ביותר שעל סדר היום. כדי לא להציפכם בהתראות, צוות העורכים של אתר הארץ מקפיד לשלוח בין 2 ל-3 התראות ביום, בהתאם לאירועים החדשותיים.
איך בכל זאת מבטלים את ההתראות? משתמשי אייפון

משתמשי אייפון יכולים לכבות את הודעות הפוש דרך מסך ההגדרות של המכשיר.

iOS 5/6
"הגדרות" -> "מרכז העדכונים" -> מאתרים את האפליקציה הרלוונטית, נכנסים אליה ותחת סעיף "התראות" מכבים את הכפתור "הצג במרכז העדכונים"

iOS 7
"הגדרות" -> "עדכונים" -> תחת "מרכז העדכונים" מאתרים את האפליקציה הרלוונטית, ומכבים את הכפתור "במרכז העדכונים"

משתמשי אנדרואיד
משתמשי אנדרואיד יכולים לכבות את קבלת ההתראות בשתי דרכים:

1. דרך האפליקציה עצמה: פותחים את אפליקציית הארץ, נכנסים ל"הגדרות" (בתחתית התפריט הנפתח) ובמסך זה, מבטלים את סימון "קבלת התראות".

2. בגרסאות אנדרואיד 4.1 ומעלה, ניתן לכבות את ההתראות לכל אפליקציה גם מהגדרות המכשיר (מאותו אזור בו מסירים אפליקציות)

סדרת גלקסי
נכנסים ל"הגדרות"-> "עוד" -> "מנהל היישומים". נכנסים לאפליקציה הרלבנטית ומבטלים את הסימון מ"הצג הודעות".

סדרת נקסוס
נכנסים ל"הגדרות" -> "apps". נכנסים לאפליקציה הרלבנטית ומבטלים את הסימון מ"הצג התראות".

ניסיתי לרכוש מנוי, אך קיבלתי הודעה כי כתובת הדוא"ל שלי כבר רשומה במערכת. מה עלי לעשות?

הודעה זו מציינת כי ככל הנראה נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ באמצעות כתובת זו. על מנת להמשיך ולרכוש מנוי, עליכם להתחבר לאתר באמצעות כתובת דוא"ל זו ולהמשיך לרכישת המנוי דרך הלינק הבא: http://www.haaretz.co.il/promotions-page
אם אינכם זוכרים את הסיסמה שעמה נרשמתם בעבר לאתר, בצעו שחזור סיסמה.

באיזה דפדפן מומלץ לגלוש באתר?

האתר מותאם לדפדפנים כרום ופיירפוקס. אנא בדקו שאתם משתמשים בגרסאות מעודכנות של דפדפנים אלה. רוב הפונקציונליות פעילה גם בדפדפנים אדג' ואינטרנט אקספלורר 11. שימו לב, שגרסאות ישנות יותר של האקספלורר אינן נתמכות עוד על ידי מיקרוסופט.

נתקלתי בבעיות בגלישה באתר. מה עלי לעשות?

ראשית יש לבדוק אם מדובר בתקלה שחוזרת על עצמה גם במחשבים או במכשירים נוספים פרט למכשיר שממנו מתבצעת הגלישה. אם מדובר בבעיה נקודתית, מומלץ למחוק קבצים זמניים וקבצי cookie מהדפדפן ואף לנקות היסטוריית גלישה.

אם התקלה חוזרת על עצמה ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו, ואנו נשמח לעמוד לשירותכם. לפנייה לשירות הלקוחות לחצו כאן

ניסיתי לשחזר את הסיסמה שלי כמה פעמים, אך לא קיבלתי סיסמה ואין באפשרותי להירשם לאתר. מה עלי לעשות?

יש לנסות ולאתר את הודעת שחזור הסיסמה בתיבת דואר הזבל / ספאם. במידה וההודעה אכן לא התקבלה, ניתן לפנות לצוות התמיכה הטכנית שלנו בצירוף כתובת הדוא"ל שאיתה נרשמת לאתר והסיסמה הרצויה. לפנייה לצוות התמיכה לחצו כאן

"מונה הכתבות" מראה שקראתי יותר מאמרים ממה שבאמת קראתי, למה זה?

"מונה הכתבות" מתעדכן בכל פעם שקראת כתבה. אם קראת את אותה הכתבה פעמיים, המונה יציין כי קראת שתי כתבות, כך גם המקרה שריעננת את דף הכתבה או שנכנסת אליו משני מחשבים שונים. בראשון לכל חודש, "מונה הכתבות" יתאפס.

אני מתקשה לרכוש מנוי, מה עלי לעשות?

ראשית מומלץ למחוק קבצים זמניים וקבצי cookie מהדפדפן ואף לנקות היסטוריית גלישה ולנסות שנית. אם רכישת המנוי נכשלת, מומלץ לנסות לבצע את הרכישה ממחשב או דפדפן אחר. אם הבעיה נמשכת, מומלץ לנסות ולעשות שימוש בכרטיס אשראי אחר.

יש ברשותי מנוי, אך איני רואה את התוכן המלא של הכתבות. מה עלי לעשות?

ראשית מומלץ למחוק קבצים זמניים וקבצי cookie מהדפדפן ואף לנקות היסטוריית גלישה ולנסות שנית. אם הבעיה נמשכת, מומלץ לנסות לגלוש מדפדן אחר. במידה והבעייה אינה נפתרת, צוות התמיכה הטכנית שלנו ישמח לעמוד לרשותך.
לפנייה לצוות התמיכה לחצו כאן

יש לי מנוי למהדורת הדפוס בעברית. האם עלי לרכוש מנוי גם למהדורות הדיגיטליות?

מנויי העיתון זכאים לגישה חופשית מלאה למהדורות הדיגיטליות בעברית או להנחה בעת רכישת המנוי הדיגיטלי. על מנת לבדוק את תנאי זכאותך, ולעקוב אחר ההנחיות. יש ללחוץ על בדיקה בתחתית העמוד הבא ולעקוב אחרי ההנחיות. לבדיקת זכאות לחצו כאן

אם אעשה מנוי למהדורת הדפוס האם אקבל גישה מלאה לכל המהדורות הדיגיטליות?

מנויי מהדורת הדפוס בעברית זכאים לגישה מלאה לכל המהדורות הדיגיטליות של הארץ בעברית - באתר, בסמרטפונים ובאייפד.