"חברת התעופה של המילניאלס" רצתה לכבוש את ליבם בעזרת קינואה ונסגרה כי "אף אחד לא הבין אותה"

שנת 2019 מסתמנת כקו פרשת מים בכל הנוגע לחברות הלואו קוסט, כשעוד ועוד חברות תעופה מתנערות מהמותגים הזולים שלהן ופונות לבדל עצמן מטיסות השכר. הנה סיפורה של חברת תעופה אחת שכשלה עם לקח למנכ"לים ולאנשים שבטוחים שהם מיוחדים

איתן לשם
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
איתן לשם

שנה בלבד אחרי שהשיקה את חברת התעופה לצעירים, אייר פראנס הודיעה כי היא מבטלת את חברת הלואו קוסט "Joon". רק בדצמבר 2017 ערכה החברה, שהבטיחה לקרוץ לקהל המילאנילאס, את טיסת הבכורה שלה ובמהלך שנת הפעילות שלה הציעה כרטיסי טיסה החל מ-34 דולר (ליעדים ביבשת אירופה). חברת התעופה הצרפתית נימקה את סגירת החברה בכך ש"המותג היה קשה להבנה ללקוחות, לעובדים ולשוק בו היא פעלה".

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ