פסטיבל הברנינג מן יוצא למלחמה באינסטגרם ובמתחמים לעשירים בלבד

אירוע השיא של הקהילה שמתרחש בכל שנה בבלאק רוק סיטי הפך לכר פורה למקדמי מוצרים ומוכרי כרטיסי "הכל כלול". כעת הארגון מנסה לשנות את שיטת חלוקת הכרטיסים, בניסיון להציל את הפסטיבל מהצלחתו

איתן לשם
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
איתן לשם

כבר 33 שנים מסמל הברנינג מן את חזית ההתנגדות לתרבות הצריכה המערבית, כשבכל שנה מתכנסים בבלאק רוק סיטי עשרות אלפי בני אדם ששורפים מכל הבא ליד ועסוקים בהישרדות בתנאים הקשים, לא פחות מההנאה מהם. אולם בשנים האחרונות – ובעיקר מ-2010, בה נרשמו 50 אלף מבקרים ועד הפסטיבל דאשתקד בו התארחו כ-85 אלף משתתפים – נוצרה תחושה אצל "ברנרים" (כינוי לבאי הפסטיבל) כי האירוע שינה את פניו. ניתן לראות את השינוי בכמות תיוגי האינסטגרם של היפים והנכונים ישירות מהפלאייה, ולהבין שלברנינג מן קרה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לאירוע נגד: הוא הפך לפופולרי מדי. ולפתע כולם הפכו בעד הנגד, או נגד הבעד, ויש מי שמתנגד לכך.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ