בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

פסטיבל הברנינג מן יוצא למלחמה באינסטגרם ובמתחמים לעשירים בלבד

אירוע השיא של הקהילה שמתרחש בכל שנה בבלאק רוק סיטי הפך לכר פורה למקדמי מוצרים ומוכרי כרטיסי "הכל כלול". כעת הארגון מנסה לשנות את שיטת חלוקת הכרטיסים, בניסיון להציל את הפסטיבל מהצלחתו

40תגובות
הברנינג מן
AP

כבר 33 שנים מסמל הברנינג מן את חזית ההתנגדות לתרבות הצריכה המערבית, כשבכל שנה מתכנסים בבלאק רוק סיטי עשרות אלפי בני אדם ששורפים מכל הבא ליד ועסוקים בהישרדות בתנאים הקשים, לא פחות מההנאה מהם. אולם בשנים האחרונות – ובעיקר מ-2010, בה נרשמו 50 אלף מבקרים ועד הפסטיבל דאשתקד בו התארחו כ-85 אלף משתתפים – נוצרה תחושה אצל "ברנרים" (כינוי לבאי הפסטיבל) כי האירוע שינה את פניו. ניתן לראות את השינוי בכמות תיוגי האינסטגרם של היפים והנכונים ישירות מהפלאייה, ולהבין שלברנינג מן קרה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו