כיצד הפכו היאכטות מסמל של האלפיון לתחביב ההמונים - טיולים - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

כיצד הפכו היאכטות מסמל של האלפיון לתחביב ההמונים

לכתבה
Shutterstock

רשימות המתנה למרינות השונות, מיעוט סירות שנמכרות וקהלים חדשים שמתמכרים – היאכטות הפכו מזמן לאהבה השנייה (או הראשונה) של אלפי ישראלים. שייט ותיק מזהיר לפני רכישה, מאזן עם תיאורי ההתמכרות לים, ומספק מתכון יפני סודי לדג מושלם. ראיון עם דג מחוץ למים

9תגובות

בין היאכטה הטובעת של לאונרדו דיקפריו ב"הזאב מוול סטריט" ובין ההמונים המשתאים מול היאכטה של רומן אברמוביץ' שעוגנת במרינה בהרצליה, עובר קו אחד שכל כולו סמל סטטוס של עושר ופנאי. אבל אם יורדים מדרגת מחיר (חמש מאות מדרגות ליתר דיוק), ומנקים את כל החלומות על יאכטת מיליארדרים עם צוללת פרטית, מקבלים את אחד התחביבים שהולכים ותופסים תאוצה בארץ. נדמה שכל אחד מכיר חבר שהוא סקיפר, או אחד שמחזיק סירה, והיאכטה היא כבר לא חלום בלתי מושג אלא מציאות יומית של אלפי ישראלים. "זה לא טרנד חולף", מבהיר ערן סידס – סוכן מכירות אנרגטי ביום, ושייט עם 15 שנות ניסיון בים. "העניין בזה רק הולך ומתעצם ותרבות הפנאי בים הולכת...

הרשמה לניוזלטר

אוהבים לטייל בארץ ובעולם? הירשמו וקבלו המלצות ועדכונים בתחום

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות