לא רק בגלל טיסה ישירה: למה רוב הישראלים טסים לתאילנד ולא ליפן?

שתי מדינות הענק במזרח אסיה הן מעצמות תיירות ויעדים מושכים במיוחד. אך מצבן מנקודת מבטו של המטייל או התייר הישראלי שונה לחלוטין

משה גלעד
משה גלעד
שדה התעופה בבנקוק
שדה התעופה בבנקוק צילום: OlegD / Shutterstock
משה גלעד
משה גלעד

חברת התעופה אל על הודיעה בשבוע שעבר שתחל לטוס ישירות לטוקיו. הקו החדש, ראשון שמציע טיסה ישירה בין המדינות, יחל לפעול במארס 2020. מטוסי הבואינג 787 דרימליינר של אל על יטוסו לטוקיו שלוש פעמים בשבוע, הטיסה תימשך כ-12 שעות.

באל על לא נקבו עדיין במחיר הכרטיס. טיסות החברות הזרות עלו עד כה בין 700 דולר (אירופלוט) ל-1,000 דולר בלופטהנזה, אייר פראנס, אליטליה ואחרות. אל על מכרה בעבר טיסות לא ישירות לטוקיו תמורת 1,300 דולר.

תגובות

הזינו שם שיוצג כמחבר התגובה
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שהינני מסכים/ה עם תנאי השימוש של אתר הארץ