האי הסודי והבידיוני של הארי סטיילס משגע את הרשת ואת הצמאים ליעדים חדשים

"בואו לארודה, אין שום ארץ כמוה" מפצירות המודעות שמציפות הרשת, אלא שהאי הזה לא באמת קיים והגולשים נואשים לדעת מי עומד מאחורי התעלול

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
ארודה
אי קסום אבל לא קיים

הרשת מלאה בפרסומות מפתות ליעדי טיול חדשים. רובנו צופים ובוכים, מעטים מאיתנו מקליקים ומקבלים השראה ויש גם מי שהופך אותה לטיסה. קמפיין פרסומי חדש, ליעד תיירותי עלום וקסום בשם "ארודה" (Eroda), מציף בחודש האחרון את הרשתות החבריות. עם אתר, דפי פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם משלה, ארודה הפכה לאחד היעדים החמים ביותר בעולם. הבעיה היא שאין בכלל מקום כזה.

ביקור באתר הרשמי של סוכנות התיירות הלא קיימת למדינה הלא באמת קיימת הזו, מגלה שמסע הפרסום הוא מושקע במיוחד. בתוך האתר ניתן למצוא המלצות לינה, אפשרויות טיול מגוונות ותמונות מרהיבות של נופים קסומים. הנופים הללו שאולים ממדינות אחרות (נוף מנורווגיה, פאבים מצפון אנגליה), מקומות הלינה לא קיימים ואפשרויות הטיול "הובאו" מאתרי תיירות אחרים.

אז מי עומד מאחורי התעלול השיווקי הזה? הרשת מאמינה שהארי סטיילס, לא פחות ולא יותר. זאת כחלק ממסע היח"צ להוצאת אלבומו החדש. מעריצי סטיילס החלו להפיץ את התיאוריה הזו עם מספר תימוכין מרשימים – כל המטורגטים למודעות הם אנשים שביקרו באתרים הקשורים לסטיילס, תאריכי יציאת הקמפיין והופעת האתר חופפים לתחילת מסע היח"צ של סטיילס, ובתוך האתרים, המבנים והאטרקציות של "ארודה" מסתתרים לא מעט רמזים ושמות מהאלבום החדש.

בתוך חודש בלבד גייס העמוד הרשמי של "בקרו בארודה" מאה אלף עוקבים בטוויטר, 30 אלף באינסטגרם ושני מיליון אנשים צפו בקליפ החגיגי שהשיק את הקמפיין. בימים הקרובים תתברר זהות האדם שעומד מאחורי האי הדמיוני שפשוט משגע את הרשת. אז נקבל תשובה לשאלה – האם הארי סטיילס הצליח לפצח את האינטרנט? כך או אחרת, העולם קיבל עוד הוכחה לתיאבון הבלתי נגמר של בני אדם ליעדים חדשים. אפילו אם הם מומצאים לחלוטין.

המציא את הפרסום באינטרנט מחדש? הארי סטיילסצילום: Charles Sykes / Invision / AP

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ