חיים הנדוורקר

ברחבי ניו יורק צצות בחודשים האחרונים יותר ויותר חנויות פופ אפ, הנפתחות לזמן קצוב של מספר חודשים ואז נסגרות, כאשר המכנה המשותף שלהם הוא שהן מיועדות לדור האינסטגרם. טיים סקוור או הנוף ממרומי האמפייר סטייט? זה כל כך שנה שעברה. כעת, נדמה שהאטרקציות התיירותיות מתמקדות בחנויות ובשטחי הפופ אפ בהם מוצבים אובייקטים צבעוניים, פסלים, ומתקנים שהמטרה העיקרית שלהם היא לשמש רקע טוב לצילומים והעלאה לרשתות החברתיות באינטרנט כמו למשל אינסטגרם וסנאפצ'ט. בקיצור תרבות הנונסנס חוגגת.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ