מנכ"ל הילטון לא נוהג להשאיר טיפ לעובדי המלון. ואתם?

התבטאות אחת הוציאה את כל שדי הטיפים מכל הבקבוקים שלה ברחבי ארצות הברית. אחרי הבהרה לדבריו ופרסום טבלת טיפים, נותרת השאלה בדבר העיקרון עצמו

איתן לשם
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
איתן לשם

לא ברור אם מדובר באקט שהוא יותר יהיר או כזה שסובל מחוסר מודעות, אך מנכ"ל הילטון הצהיר קבל עם ועדה כי הוא אינו נוהג להשאיר טיפ לחדרניות כשהוא מתאכסן במלון. הצעד קומם עליו את אומת האינטרנט והמנכ"ל התנצל, בערך. מעוף הבומרנג הזה החל בחודש שעבר כשכריסטופר נסטה הצהיר על סלידתו מטיפים בכינוס מקצועי של ענף המלונאות בניו יורק. נסטה תירץ את חיסכון הטיפים שלו בכך שלרשת הילטון יש "400 אלף עובדים ואינני רוצה ליצור מדרג ביניהם, מאחר וכולם חשובים". מכאן הדרך הייתה קצרה מאוד ללינץ' אינטרנטי אודות קמצנותו של הממונה על האנשים שחיים מטיפים כדי להשלים הכנסה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ