כתבה למנויים בלבד
דולב רם (מימין) ופן חזות. שיריהם דוחים כל הבחנה ברורה בין פופ מזרחי לפופ לא מזרחי
דולב רם (מימין) ופן חזות. שיריהם דוחים כל הבחנה ברורה בין פופ מזרחי לפופ לא מזרחי צילום: איליה מלניקוב

יצרני הלהיטים שמנענעים את הפלייליסט

הם תופרים שירים לפי מידה, שולטים היטב ברוח התקופה והם בקושי בני 24: הכירו את דולב רם ופן חזות, שניים מכותבי הלהיטים העסוקים ביותר בפופ המקומי

אנא הזינו את מספר הטלפון הנייד כדי לקרוא את הכתבה המלאה ללא תשלום
אנא הזינו קידומת ומספר טלפון נייד ברצף
כבר רשומים? התחברו
אנא הזינו את הקוד שקיבלתם ב-SMS
הזינו את הקוד שקיבלתם ב-SMS
לא קיבלתם SMS? לחצו לשליחת הקוד פעם נוספת

לדולב רם ופן חזות יש חיבה מיוחדת למלה "שפתיים". הם אוהבים מאוד להשתמש בה בשירים שהם כותבים, ומכיוון שהם מתבססים בחודשים האחרונים כשניים מכותבי השירים העסוקים והמבוקשים ביותר בפופ הישראלי ומריצים להיט אחרי להיט, המלה "שפתיים" בוקעת בזמן האחרון מהרדיו ומהסמארטפונים בתדירות גבוהה מהרגיל. קחו למשל את "באתי אלייך", השיר שפותח את אלבומו האחרון של אייל גולן. קודם כל, עצם העובדה שגולן ומנהליו שיבצו שיר של רם וחזות בפתיחת האלבום, מעידה על עלייתם של שני הכותבים הצעירים לצמרת פזמונאי הפופ העכשווי. שיר שפותח את אלבומו של גולן הוא בדרך כלל השיר הכי טוב באלבום. זאת כמעט מסורת. ו"באתי אלייך" הוא באמת...

לקריאת הכתבה המלאה
קנו מינוי
כבר יש לכם מינוי? התחברו