כתבה למנויים בלבד
מגי ג'ילנהול בפרק הראשון בעונה השנייה של "הצמד". דמויות מעניינות ומלאות ניואנסים
מגי ג'ילנהול בפרק הראשון בעונה השנייה של "הצמד". דמויות מעניינות ומלאות ניואנסים צילום: Paul Schiraldi Photography / YES

"הצמד" היא יצירת אמנות גדולה שסובלת מכל מחלות הז'אנר

עונתה השנייה של "הצמד" בכיכובם של מגי ג'ילנהול וג'יימס פרנקו ממשיכה לעקוב אחר התבססות תעשיית הפורנו בשנות ה–70 בניו יורק

אנא הזינו את מספר הטלפון הנייד כדי לקרוא את הכתבה המלאה ללא תשלום
אנא הזינו קידומת ומספר טלפון נייד ברצף
כבר רשומים? התחברו
אנא הזינו את הקוד שקיבלתם ב-SMS
הזינו את הקוד שקיבלתם ב-SMS
לא קיבלתם SMS? לחצו לשליחת הקוד פעם נוספת

"הצמד", שעונתה השנייה עלתה ביום שני האחרון והיא זמינה בווי־או־די של הוט, סלקום טיוי ויס, היא עלית היצירה הטלוויזיונית העכשווית. היא נהנית מיוצרים עם קבלות, שחקנים מצוינים וסיפור מסגרת מושך וסקסי. אלא שבה בעת היא גם סובלת מכל מחלות הז'אנר. אטיות הדורשת מהצופים התמסרות וסבלנות שעל גבול הזן — העונה הראשונה כולה היתה אקספוזיציה והצליחה להגיע לסיומה בלי ש"הסיפור" התחיל. ההשקעה בתפאורה ובשחזור ההיסטורי מפעימה ממש, אך באה לעתים על חשבון הקצב, כמו גם נטייתה להראות הרבה גוף נשי חשוף. ועדיין, "הצמד" היא יצירת אמנות גדולה. הסדרה, שמככבים בה מגי ג'ילנהול וג'יימס פרנקו בתפקיד כפול (אחים תאומים, פרנקי...

לקריאת הכתבה המלאה
קנו מינוי
כבר יש לכם מינוי? התחברו