מרגישים משביר באוויר

המשביר לצרכן, בית הכלבו הגדול בישראל, עסוק מאד בכל ימות השנה ובמיוחד לקראת החגים. באווירת חג הפסח, שלוש מנהלות מובילות ברשת, מספרות על ההתרגשות שבחזרה לשגרה, על המתנות לחג ועל תוכניות לעתיד

ענת יפה
תוכן שיווקי
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
shutterstock
צילום: shutterstock
ענת יפה
תוכן שיווקי

שירלי פאר יגרמן (49),
משנה למנכ"ל המשביר לצרכן
נשואה ואם לשניים
השכלה: MBA מנהל עסקים אחראית על כלל סניפי הרשת, אתר ה-e-com, אגף השיווק, מועדון הלקוחות והמחלקה המסחרית

שירלי פאר יגרמןצילום: סטודיו ליאורית

כיצד השתנה תפקידך בשנת קורונה?

"רשת המשביר לצרכן, אחת מיסודות הקמעונאות במדינה ובית הכלבו היחיד בישראל. מונה 36 סניפים וחנות און ליין THREE SIXTY FIVE. לפני כחודשיים נכנסתי לתפקידי בשנה מאתגרת מאוד שלצידה הזדמנויות רבות.

הקורונה לימדה אותנו להתנהל בתוך משבר, לחשוב חדשנות, להסתגל במהירות ולהיות גמישים יותר. האיצה את תוכניות העבודה כמה שנים קדימה בכל התחומים ואת חשיבות הפלטפורמות הדיגיטליות במכר ובשירות. מנהיגות בתקופת קורונה הינה חשובה, כדי שהחברה תמשיך לנוע ולייצר צמיחה. הלקוחות מצדם מרגישים שחברה שממשיכה לנוע היא חברה שניתן לסמוך עליה והנאמנות של הלקוחות גוברת".

מה מיוחד בשיווק המשביר?

"סניפי המשביר וכלל החטיבות בחברה עמלים מידי יום לקדם צמיחה. אנו מבצעים סינרגיה בין כל האגפים השונים בארגון על מנת שהעסק ימשיך לנוע. המציאות המשתנה משפיעה על הצרכן, מחדדת את המסרים והערכים המוספים בתקשורת מול הלקוח. זריזות וגמישות בכל ההיבטים כולל המסחריים והתפעולים מביאים ליתרון משמעותי בתחום. תפקיד מחלקת השיווק הוא לזהות את ההזדמנויות שנוצרות מידי יום, ובמיוחד אחרי המשבר כפי שכולנו חווינו, ולהבין מה משתנה באופן הצריכה של הלקוח הישראלי, כדי להתאים את תוכנית העבודה לשוק המשתנה. כל הפעילות צריכה להתאים לשפה התקשורתית וכך לקבל את תשומת לב הצרכנים".

מה קורה במשביר לקראת הפסח?

"הרצון להתחדש ולהתרענן לא פסח גם על ההשראות שלנו בחג הזה, ובמיוחד בקטגוריית הבית. זהו החג הראשון שלא יהיו הגבלות אירוח בשל הקורונה ויצאנו בקולקציות חג, העושות חשק לארח. ואנו מצפים שהלקוחות שלנו יתחדשו במגוון תחומים. החג מתאפיין גם במכירות רבות של תווים לוועדי עובדים וארגונים".

לאן את מתכננת להוביל את הרשת בשנה הקרובה?

"הרשת שלנו היא בעלת פוטנציאל אינסופי, אפשר למצוא בסניפי הרשת כל מוצר שהלקוח חפץ בו ובמחירים נוחים עם מבצעי המועדון הטובים ביותר. מבחינתי יש מספר פרמטרים שבהם נתמקד השנה. חדשנות ויצירת הצעות ערך ללקוחות דרך מסע לקוח, תהליכים שיווקיים ופתרונות אפקטיביים, שיפור נושאי השרות והתייעלות בתהליכים קיימים פנימיים בחברה, טרנספורמציה דיגיטלית בכל נושא האון ליין. צמיחה בקטגוריה והבאת טרנדיים לקהל היעד הרלבנטי. שם המשחק הוא התכנסות לעולמות מסע לקוח, תוכן וביג דאטה".

גלית פלח ( 44), מנהלת סחר אופנה
נשואה ואם לשלושה ילדים

גלית פלחצילום: סטודיו ליאורית

מה מחכה לנו במשביר לקראת חג הפסח?

"המשביר לצרכן, כידוע, בית המתנות של ישראל, באופנת הבית אנחנו מציעים מתנות וקולקציות חדשות לקיץ עם השראות וטרנדים בנגיעות פרחים, צבעוניות אביבית ושילוב של זהב. באופנה הכיוון יותר ספורטיבי, עם שילובים א-סימטריים, דפוסים גאומטריים וגרפיקות צבעוניות. המשביר מציע מגוון מותגים מובילים בינלאומיים בתחום האופנה, ילדים והספורט כגון: נייק, אדידס, אנדר ארמור, טימברלנד, לי, ליוויס, אוקיידי ועוד".

עד כמה המשביר מהווה חלק מהנוף הישראלי – בעיצוב הבית, אופנה, אקססוריז?

"לצד מותגים בינלאומיים והשראות של מוצרי נוי משלימים לבית, כגון סלי קש מהודו, סטים יוקרתיים להגשה בסגנון 'אליזבת' מלכת אנגליה, ניתן למצוא פריטי יודאיקה עם מסורת ישראלית יהודית".

לאן תרצי להוביל את סחר האופנה בשנה הקרובה?

"החלטנו להיות מובילים בתחום אופנת הבית, להרחיב קטגוריות קיימות וכן להעצים את מגוון המותגים הבינלאומיים. בתחום הספורט והאופנה, כניסת המותג 'קנת קול' ניו יורק, בתחילת אוגוסט השנה תעשיר את הקטגוריות המובילות כגון: אופנת גברים, נשים, טקסטיל לבית, נעליים, תיקים לנג'רי ועוד".

סיגל כהן (45), מנהלת שיווק
נשואה ואם לשניים
השכלה: תואר ראשון בניהול, התמחות בתקשורת

סיגל כהןצילום: סטודיו ליאורית

כיצד השתנה תפקידך בשנת קורונה?

"בתקופת הקורונה ולמעלה מ- 180 יום הרשת הייתה סגורה, דאגנו להיות בקשר עם הלקוחות וחברי המועדון שלנו באמצעות אתר האונליין אשר המשיך לפעול ולהציע את אותה חווית בית כלבו בפלטפורמה הדיגיטלית. חסכנו ללקוחות זמן, כסף ו'שיטוט' באתרי סחר אחרים, ריכזנו ללקוחות את הקניות באתר אשר מציע מגוון רחב של מוצרים ומותגים".

מה מיוחד בשיווק המשביר?

"המשביר הוא בית הכלבו היחיד בארץ שמעניק חוויה בינלאומית ייחודית מרגשת בכל פעם מחדש, עם קמפיינים, קונספטים ורעיונות חדשניים. מבחינתי ברמה האישית המשביר מהווה בית ספר לשיווק אין רגע שאנחנו לא בעשייה. בנוסף, חטיבת השיווק חותרת לשיפור בתוצאות ובהוצאות. שימוש בכל האמצעים הדיגיטליים לרבות SMS, מסנג'ר, ווטסאפ, אזור אישי, שירותים באתר, צא'ט, דיוורים ועוד".

לאן את מבקשת להוביל את שיווק המשביר בשנה הקרובה?

"המשביר לצרכן שם לו כמטרה את האג'נדה החברתית והוא עתיד להיות יותר מעורב בקהילה. כמו כן, המשביר פונה לקהלים נוספים צעירים יותר בפלטפורמת האונליין ויציע מוצרים אחרים שיתווספו לתמהיל ויתנו מענה לקהל זה".

לאתר המשביר לצרכן >>

כתבות מומלצות

BW אמזון רחפנים 256

החבילה מתעכבת: למה הרחפנים של אמזון עוד לא סיפקו את הסחורה

קראק פאי הקלאסי של גוז' ודניאל

משחקים עם קראק פאי: ארבעה מתכונים לעוגה הממכרת

פרויקט הרצל 138

סוף סוף יש סיבה לעצור ולהביט בבית הבאר ברחוב הרצל

הדרך הקלה והטובה ביותר להימנע מקרני השמש היא להפחית את החשיפה הישירה

מה ההבדל בין כתמי שמש לנמשים ומה גורם להם?

אבישי בן-חיים

ל"ישראל השנייה" מגיע דיון רציני יותר, ובעיקר כזה שמבוסס על אמת

כתבות שאולי פספסתם

בת ים

שתי דירות במחיר אחת: האם זהו עתיד תחום הפינוי-בינוי?

אפליקציית קלארנה. החברה נמצאת במגעים לגיוס סבב חדש לפי שווי שנמוך בכ-30% מהשווי שקיבלה לפני שנה בלבד

"היערכו לגרוע מכל": נבואות החורבן בהיי-טק מתחילות להגשים את עצמן

בניין דירות בחולון

לקחתם משכנתא בחודשים האחרונים? גם אתם כבר שילמתם על עליית הריבית

"כשבאנו לקבל משכנתא לרכישת הבית, התברר שהבעיה לא פשוטה כלל"

הריבית במשק מזנקת – מה כדאי לעשות עם ההלוואות שלקחתי?

המשווקים של פוליסות החיסכון הם סוכני הביטוח, שנהנים מעמלות שמנות

"הציעו לי להעביר את החיסכון מאלטשולר. האם כדאי לי?"